woensdag 21 oktober 2009

De charme van de herfst




Goedemorgen allemaal,

Zo, vandaag even een vroeg blogje. Omdat we lekker zuinig aan leven op het moment heb ik net brood staan smeren voor vriendlief. Dat scheelt zeker 3 euro per dag en ik vind het leuk om te doen.

Vandaag wil ik het hebben over de herfst. Ik ben er aan de ene kant gek op, maar aan de andere kant, kan het me ook gestolen worden. Het is heerlijk om een fijne wandeling te maken, mooie foto's te maken, warme dranken te drinken, de verwarming aan te doen, in je dikste trui op de bank ploffen voor een filmpje en ga zo maar door. Ook zijn er echt mindere kanten hoor. Zo hebben wij het bijvoorbeeld best wel vaak koud hier in huis, dat komt omdat wij alleen een gaskachel in de woonkamer hebben. Ook hebben wij enkel glas. Tja, oud huis.

Een aantal jaar geleden ben ik erg depressief geweest en had dan verschrikkelijk veel last van de seizoensveranderingen. Ik geloof dat ik er nu een beetje mee om kan gaan. Ik heb er nog wel een beetje last van hoor (niet van de depressie), maar ik ben ontzettend blij dat ik er weer van leer genieten.


De herfst ruikt heerlijk.


Bovenstaande foto heb ik gisteren samen met mijn vriend gemaakt. Hij leert mij een beetje met Photshop omgaan. Ik vind digitale scrapfoto's echt geweldig en ben na een paar missers, heel tevreden met deze!

Liefs

4 reacties:

Sanne zei

Goedemorgen vroege vogel!

Ik ben dol op de herfst en kan er vaak maar geen genoeg van krijgen. De gezellige sfeer die er omheen hangt, maar ook de gezellige tijden die erbij komen kijken met alle stamppotten op tafel.
De regen die tegen het raam tikt... heerlijk
Alleen als ik er doorheen moet dan vind ik die regen niet zo geslaagd haha.
Overigens ben ik de komende week waarschijnlijk wel van de leg, want ik reageer nogal op het wisselen van de klok.

Inge zei

Ik vind iedere seizoen wel zo zijn charmes hebben, zolang het maar droog is, ik heb een gruwelijke hekel aan regen!
Voor de rest ben ik niet zo gauw depri.....wel geweest hoor.....4 jaar lang.....weet er alles van! Maar ik ben wel veel ziek in de herfst en winter, dat is wat minder!
Maar als het heel druierlig weer is ben ik gewoon veel binnen bezig. Echt rust voor een boek of dvd neem ik eigenlijk niet!

Fijne donderdag!

jans zei

Goedemorgen:)

Mij maakt het niet uit welk seizoen het is eigenlijk
elk seizoen heeft zijn charme ook de herfst.
wat je zegt,gezellig bij de kachel,warme chocolademelk enz.
ook wij hebben enkel glas(oud huis)dus stoken wel behoorlijk in dit seizoen maar ja ik heb een hekel aan kou

Eu Mesmo zei

een zonnige herfstdag vind ik nog wel gaan maar zo'n dag als vandaag, grijs en regenachtig.. dat kan me gestolen worden
was het maar weer voorjaar

Een reactie posten