donderdag 29 oktober 2009

Een beetje beroerd.


Vandaag voel ik mij niet zo lekker, mijn hoofd voelt aan als een spons en bijna heel mijn lichaam doet pijn. Ook ben ik erg moe.


Mensen vragen heel vaak aan mij of ik me niet verveel, aangezien ik al een tijd geen werk heb. Vervelen?, wat is dat?. Nee, ik verveel me niet snel. Ik kan dan wel geen werk hebben, maar ik noem mezelf niet voor niets 'thuismanager'. Er is iedere dag weer zoveel te doen en voor je iets hebt opgeruimd, kan je overnieuw beginnen. Ik vind het helemaal niet erg om huishoudelijke klusjes te doen, het brengt rust in mijn hoofd en dat kan ik af en toe ontzettend goed gebruiken. Ik ben iemand die altijd denkt, hardop in mijn hoofd.


Op dagen als deze kan het me even allemaal gestolen worden, dan heb ik er geen zin in. Mijn handen zijn slap waardoor ik al een aantal dingen heb laten vallen. Het tosti ijzer doet het ineens niet meer (alles begeeft het hier) en bluhhhh. Ach, 'De kaboutertjes doen het niet voor je', zei mijn moeder altijd. En inderdaad, ik zal het toch echt zelf moeten doen.
Ik ga nu even flink poetsen, zodat ik straks lekker op de bank kan kruipen met een boek en een kop thee.
Liefs

8 reacties:

Esmeralda zei

Hm, dan is het zulk mooi weer en dan zit jij binnen met hoofdpijn! :9( Ik heb het ook niet echt getroffen, heb m'n hand verbrand aan de oven dus zit omslachtig te typen met m'n linker hand in het verband, en ik moet vanavond nog werken ook! :(

Beterschap!

liefs

Esmeralda zei

Nou je maakt me nu wel een beetje verlegen hahahaha, maar m'n hand doet behoorlijk zeer jah :P eigen schuld dikke bult zegt m'n ma altijd ;) en tja.. moet je je knokkel ook maar niet tegen de oven aandoen ;)

En ik wil je wel helpen met een leuke lay out maar ik heb niet zoveel verstand van blogspot. Ik wil wel kijken of ik je kan helpen? Je mag me anders ook mailen hoor (esversnel@hotm..)

liefs

jans zei

Ik heb 2 jaar niet gewerkt en werd op den duur gek van de huishoudelijke klusjes en kroop zo zachtjes aan tegen de muren op.
gelukkig heb jij daar geen last van en verveel je,je niet:)

Oje...ziekjes:(

Beterschap hoor en....de kaboutertjes doen het vandaag ècht wel hoor;)

Inge zei

Ik ben ook "thuismanager", maar dat doe ik wegens persoonlijke redenen....vervelen doe ik ook niet, maar het steeds weer dezelfde terugkerende klusjes kunnen mij soms behoorlijk uit de keel hangen!
Vervelend dat jij je niet lekker voelt.....hier nog ééntje.....volgens mij ligt half Nederland er ziekjes bij!

Beterschap hoor!

Sanne zei

Ik moet er even niet aan denken om de hele dag in huis te zitten. Soms wel, maar ach... dan ben ik toch weer blij dat ik mag werken. Hoewel ik maandag dus een snipperdag ga nemen wegens de griepprik. Het zal de eerste keer zijn en ik weet niet hoe ik erop zal gaan reageren. En aangezien ik altijd flauw val na een prik stel ik mezelf maar even voorop.

Maar jij dus al geveld door de griep?

Anna zei

Vervelend hoor! Beterschap in ieder geval. Gaat het vandaag al beter?

Anneke zei

En?! Inmiddels weer opgeknapt of nog steeds niet fit. Als dat zo is wens ik je alsnog beterschap!

Insoon zei

Ik ben ook een type dat zich niet snel verveeld. Kan altijd wel iets bedenken om te doen.
Vervelend dat je ziek bent geworden en je helemaal niet lekker voelt. Doe het maar kalm aan en hopelijk voel je je weer snel de oude. Beterschap hoor!

liefs Insoon

Een reactie posten