dinsdag 20 oktober 2009

Wat een luxe!


Ohhh ik ben toch zo onwijs blij!!!! Nee, ik heb de loterij niet gewonnen hoor, maar het is wel iets anders leuks!

Wij gingen altijd heel vaak naar de videotheek en dat kost je toch al 2 euro per film. Opzich valt het nog mee, want er zijn ook videotheken die ze voor bijna 5 euro verhuren. Eigenlijk hadden we dus nog mazzel.

Nu kunnen we sinds afgelopen zondag zelf films downloaden! *doet een dansje*. We hebben gisteren de eerste gekeken en de kwaliteit was echt geweldig. Ik voelde me echt als een kind in snoepwinkel. Gek eigenlijk he? Dat je daar zo blij om kan zijn? Het voelt gewoon zo lekker dat we nu films kunnen kijken wanneer wij dat willen en dat voor maar 7,50 per maand. (daar zou ik bij de videotheek nog geen 4 films voor hebben).

Gisteren gekeken we Transformers 2. Opzich best een goede film hoor, al vond ik het meer een komedie dan een actiefilm. Ach, een beetje lachen is goed voor je he!

4 reacties:

Sanne zei

Dat mensen vreemd kijken als je verteld dat het je lukt om van heel weinig rond te komen dat herken ik wel. Als je eenmaal in de schuldsanering zit vinden ze het zelfs vreemd dus als je leuke dingen ernaast nog kunt doen, maar ja, wel een kwestie van zuinig leven.

En dat downloaden is ideaal he. Zo zie je vaak de films al voor ze nog in de bioscoop draaien. Althans, dat deden wij voor we interactieve tv hadden. Nu kunnen we gewoon een film huren via ziggo maar geen idee wat dat kost. Nog niet geprobeerd.

Anoniem zei

Lijkt me ook wel wat, hoe heb je dat geregeld?

Inge zei

Ja, bij osn kan je geloof ik ook films downloaden, maar ik heb me er nog niet in verdiept! Maar leuk meid, dat je zo voor weinig geld nog meer kan genieten hè?

OT: ik werk met PSP-X van Corel. Dat is een fotobewerkingsprogramma waar je heel veel mee kan doen. En met dat programma maak ik alles, de foto's, plaatjes ed. Maar het materiaal wat ik gebruikt om alles mooi te krijgen verzamel ik van internet: scrapmateriaal en tubes etc.

Heb een fijne dag hoor! Groetjes!

jans zei

Mijn zwager heeft ook ontzettend veel films gedownload waar ik nu nòg naar zit te kijken(zwager is afgelopen maart overleden,45 was hij)

Een reactie posten