zaterdag 24 oktober 2009

Overheerlijk!



Gisteren heb ik een hele stapel pannenkoeken gebakken. Het duurt even, maar dan heb je gelukkig ook echt iets om je vingers bij af te likken. Ik maakte er een paar met ontbijspek, de rest naturel of met een vleugje kaneel. Op de pannenkoeken zelf doen wij altijd gewoon appelstroop, poedersuiker of wat smeerkaas.

Natuurlijk heb ik ook weer wat plaatjes geschoten en heb daar vandaag een wat mee zitten knutselen op de computer. Het resultaat zie je hierboven. Vriendlief was zo aardig om er even een tekst bij te typen. Deze is helaas niet zo goed zichtbaar, dus ik raad je aan om even op de foto te klikken. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik het allemaal precies moet doen (qua maten) zodat het ook in het klein zichtbaar wordt.

Genieten jullie ook altijd zo van de geur van pannenkoeken? Hoe maak/eet jij ze?

Fijn weekend!

6 reacties:

Eu Mesmo zei

ik bak ze nooit, dat doet mijn schatje altijd haha, lekker makkelijk he
maar eh.. smeerkaas op een pannekoek? dat heb ik nog nooit geprobeerd

Lief meisje zei

Lekker pannekoeken. Leuke scrap heb je gemaakt.

Sanne zei

Ik ben niet zo van de pannenkoeken. Onze Wesley vind ze wel lekker en dus mag hij zo nu en dan wel eens pannenkoeken bakken.

Tim zei

Hey moppie!

De pannekoeken waren heeeeeeerlijk! :D:D
En de scrap is ook goed gelukt, vind het alleen zo jammer dat ik nu de computer kwijt ben met die nieuwe hobby van je ! hahaha

Hou jou x

Anna zei

Hey!

Leuk dat je op mijn log bent langsgeweest! Ikzelf vind pannenkoeken ook heerlijk, zowel naturel als met appel als hartig met kaas en spek. Lang niet meer gegeten eigenlijk.. Binnenkort maar weer eens maken ;)

Ik zal zeker vaker langskomen op je log!

Groetjes, Anna

Esmeralda zei

Hmmm dat ziet er inderdaad heel erg lekker uit!

Een reactie posten