maandag 19 oktober 2009

Heel leuk weekend!

Ik heb echt een heel gezellig weekend gehad. We hebben visite gekregen uit Limburg en dat was enorm leuk! Een goede vriend van vriendlief kwam zaterdag en is blijven logeren. Gisteren kregen we ineens een telefoontje van mijn schoonzus, ze waren in de buurt en vroeg of ze langs mochten komen. Natuuuurlijk! Het is voor ons eigenlijk heel bijzonder dat we mensen op visite hebben, want dat gebeurt niet zo heel vaak. Wat het deze keer extra leuk maakte, is dat er eindelijk eens een vriend en familie van vriendlief op visite zijn gekomen! Normaal gingen wij altijd naar Limburg toe, maar nu hebben we het een keer andersom gedaan. Heerlijk hoor, gewoon lekker in je eigen huisje zijn. Voor mij is dat sowieso altijd iets fijner, omdat dat eigenlijk de enige plek is waar ik altijd 100 procent mezelf kan zijn.

We hebben veel films gekeken, lekker gek gedaan en mijn ventje heeft gisteren een heerlijke cake voor ons en de visite gebakken!

Ik merk wel dat ik nu redelijk moe ben. De afgelopen week was ik al enorm moe, maar op de een of andere manier kon ik niet zo goed slapen. Vandaag dus even rustig aan doen (al moet ik nog afwassen, de was doen, stofzuigen en koken), maar ik doe dat gewoon even in een laag tempo. Vanavond voor het slapen gaan een lekker kopje thee en een Valeriaantje nemen en dan maar hopen dat ik dan beter slaap.

8 reacties:

Anoniem zei

Je hebt een hele mooie weblog gemaakt! Gr. Lege zakken vrouw

Roxanne zei

Dankjewel!

Sanne zei

Mooie blog. Ik ben hier via Charmaine terecht gekomen. En zal zeker vaker bij je komen kijken.

Roxanne zei

Hallo Sanne, dankjewel! Jammer dat ik niet op de weblog van jou kan kijken.

Sanne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Inge zei

Hee meid! Wat leuk om jou op blogland te ontmoeten! Grappig! Wat is de wereld dan klein hè? Je hebt een mooie layout gemaakt hoor! Enne, ik zal joyce niks zeggen over je blog, en ik zet jou in mijn reader dan kan ik gelijk zien wanneer je een log hebt geplaatst!

Nou, misschien krijgen we op deze manier ook wat meer contact zo, meer dan via Hyves, hahahaha! Ik ben niet zo'n hyver meer....

Nou, groetjes hoor en tot blogs!

Inge zei

OT: ja, ik maak mijn layout zelf, kost weleens wat moeite, maar ik ben een doorzetter, hahahaha! Ik vind het ook leuk om te doen! En als jij ook gewend bent aan jouw blog en weet hoe het in elkaar steekt, wie weet maak jij dan ooit ook een eigen layout!

Doeggie!

jans zei

Zo,jij zal je dus voorlopig niet vervelen:)

Een reactie posten