dinsdag 27 oktober 2009

Schrijven



Vandaag wil ik even een kort blogje schrijven over deze weblog. Ik ben er pas vorige week aan begonnen en heb al redelijk veel reacties mogen ontvangen. Dit geeft mij wel een erg goed gevoel. Ik ben altijd al gek geweest op schrijven en heb daarom ook jarenlang een dagboek op internet bijgehouden. Dit voelde niet meer veilig aan en ik besloot een weblog aan te maken. Niemand, behalve mijn vriend en de buurvrouw van mijn zus (Inge van Jigi) weten dat ik hier schrijf. Dat is echt een heerlijk gevoel.

Ik vind het erg leuk om de dagelijkse schrijfsels van andere mensen te lezen en reageer daar dan ook graag op. Tja, reacties zijn toch wel erg leuk om te krijgen
en om te geven. Momenteel heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, omdat vrijwel iedere dag hetzelfde is voor mij (en toch geniet ik overal van!!). Dit is voor mij geen reden om niets te schrijven hoor, ik leg me er maar bij neer en typ gewoon lekker verder.

A change is gonna come.

Wat vind jij eigenlijk van mijn schrijfsels?

8 reacties:

Eu Mesmo zei

een keer een dag niet loggen is toch ook geen ramp?
wat leuk dat je jigi in het echt kent
hier weten ook alleen mijn vriend en mijn loggende vriendin van mijn logbestaan af

ik vind je log erg leuk, dus ik blijf hier gezellig komen hoor :)

Anna zei

Ik vind ze leuk hoor ;)

Fijne dag!

Inge zei

Hoi!

Ik zit nog in blogwereld, dus ik kom in een korte tijd weer bij je langs! Hahaha!
Weet je Roxanne, je bent wie je bent, dus je schrijft (logt) zoals jij je prettig voelt! je hebt van anderen geen bevestiging nodig over hoe jij schrijft. Als iemand jouw logjes leuk vindt dan komen wel terug, toch? En bevallen hun jouw logjes niet, nou dan zie rechts bovenin een rood vlakje met een wit kruisje.....nou dan klikken ze daar maar op hoor!
Ik kom graag bij je.....puur omdat ik je ken in de reallife, en zo leer ik je nog beter kennen!

Dus tot de volgende log maar weer! Liefs!

Inge zei

OT: Hahahah, nou nee, ik heb niet bepaald een rustig dagje zo, maar ik volg 52 medebloggers en ik neem nu even de tijd om overal een reactie te plaatsten, anders loop ik wel heel erg achter! Eigenlijk moet ik nu dus strijken...... ;p Hahahaha!

Doeggie....ik ga nu echt strijken hoor! Hahahaha!

Sanne zei

Nou, ik blijf je gewoon lezen omdat ik je leuk vind schrijven. Gaat vanzelf, maar ik volg dan ook echt alleen maar de bloggers die ik zelf graag zie.

Esmeralda zei

Ik vind het ook leuk om jouw verhalen te lezen hoor. En je kan ook altijd nog over andere dingen schrijven, wat op tv is of wat je gelezen hebt, dat doe ik ook wel eens!

liefs

Wanda zei

Grappig dat je Jigi kent want bij haar kom ik ook vrijwel dagelijks even buurten. En ja, ik ken je log nog maar kort maar ik denk dat ik hier wel regelmatig even voorbij kom waaien want tot nu toe bevalt je manier van schrijven mij wel. Gewoon lekker jezelf zijn en over datgene schrijven wat jij kwijt wilt!
liefs,
Wanda

jans zei

Ik lees hier graag mee dus schrijf maar lekker door hoor:)

xxx Jans

Een reactie posten