maandag 26 oktober 2009

Lekker weekend.

Ondanks dat wij niet veel gedaan hebben, was het weekend toch erg fijn. We zijn erg laat naar bed gegaan en hebben dan ook royaal uitgeslapen. Ik gaf net al aan dat we bijzonder weinig gedaan hebben, maar toch was het een erg fijn weekend. Ik heb heerlijk genoten van de aanwezigheid van mijn lieve vriendje. Ik ben zielsgelukkig met die jongen!

We hebben echt een hele mooie film gezien: 'Big fish'. Ja, dat is een echte aanrader. In het begin vond ik het een beetje een vreemd verhaal, maar als je het eenmaal begrijpt is het een ontzettend mooie film. Ik snap nu heel goed waarom deze in de top 250 staat op Moviemeter. Op de computer keek ik even naar 'Labor pains' en ik heb echt in een deuk gelegen. Ook een aanrader dus! Heb ik jullie al verteld dat ik een echte filmfreak ben?

Verder heb ik gewoon de gebruikelijke dingen in huis gedaan. Vandaag moet ik helaas even een handwas doen, want de wasmachine heeft het van de week begeven. Geld voor een nieuwe hebben we helaas niet, dus dan maar even zo. Straks ga ik gewoon even de sokken en het ondergoed doen en vanavond kunnen we gelukkig een was draaien bij de buurman. Aanstaande zondag geeft mijn zus een feestje en daar mogen we gelukkig ook een paar wassen draaien. Pff, wat mis ik mijn draaiende machine zeg!

Hieronder zie je een digiscrap die ik dit weekend heb gemaakt. Ik ben natuurlijk niet alleen een ontzettende filmfreak, maar ook een hele trotse tante. Dit is het kindje van mijn zus, Sanne. Een ontzettende lieve meid waar je heel erg mee kan lachen.

Hoe was jullie weekend?

11 reacties:

Anna zei

Ik heb zaterdag en zondag gewerkt, dus had een erg druk weekend! Big Fish is echt prachtig idd. Ook bizar, maar dat vind ik meestal wel leuk.

Jet zei

Wij hebben zaterdag opgepast en zondag uitgerust !
Dus niet echt veel gedaan , dat is wel balen zeg dat je wasmachine kapot is .
Ja dat word dan handwasjes en lieve buren of familie .
Leuk ziet het er weer uit je scrap plaatje , leuk nichtje heb je zeg .
Aan haar gezichtje kan je zien dat het een lachebekje is .
En sorry .....ben geen filmfreak , kijk heel weinig films , ach zo heeft iedereen wat ...toch ?
Fijne avond hoor .
Liefs Jet.

Sanne zei

Ik ken die film niet. Wil in elk geval eerst de Storm zien.
Wat een leuke scrap. Ik had hem ook al op je hyves gezien!

Eu Mesmo zei

leuke scrap heb je gemaakt
ik moet er niet aan denken, zonder wasmachine
we zijn hier met 4 personen en ik draai elke dag wel een was
gelukkig kun je af en toe bij anderen wassen

Wanda zei

Hai,
Volgens mij heb ik voor een hoop verwarring gezorgd want ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat ik voor controle heen moest en dat dan zou blijken dat ik m'n verstandskiezen dus nog steeds niet had laten trekken. Dus nee, ik heb nog steeds nergens last van!
Balen trouwens dat je wasmachine kapot is, maar gelukkig kun je nog bij anderen terecht!
liefs,
Wanda

Esmeralda zei

Ik heb een redelijk rustig weekend gehad. Op 't werken bij de supermarkt na heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan. Lekker niks doen, heerlijk!

liefs

Esmeralda zei

Ik heb je ook bij mij op de dagelijkse bezoekjes gezet!

liefs

Vonnieb zei

Bedankt voor je bezoek aan m`n weblog :-)
Ik zie dat je in Vlaardingen woont...Laat ik daar nou ook gewoond hebben. 10 jaar terug woonde en werkte ik in Vlaardingen.

Mooie weblog heb je en je maakt leuke scraps ;-)
Ik zet je bij m`n favorieten, dan kan ik nog eens terug komen.

Toedels -X-

Lief meisje zei

Leuke scrap heb je gemaakt. Vervelend dat je wasmachine stuk is gegaan. Ik hoop dat je snel een nieuwe kunt kopen want er zonder zitten is niet handig.

° Insoon ° zei

Dat is vervelend zeg, dat je wasmachine het niet meer doet. Heb je er geen garantie meer op zitten? Gelukkig mag je een wasje bij de buren en je zus draaien. Dat scheelt weer hè.
Mooie scrap heb je van je nichtje gemaakt. Lieve foto.

Een fijne dinsdag!
liefs Insoon

ps: Ik heb net een logje geplaatst met meer infor over mijn operatie

Inge zei

Ha meid, nou daar ben ik dan hoor! Sorry dat het zolang duurde, maar die klok tikt maar door! Balen zeg dat je wasmachine het niet doet....ik zou ook echt niet zonder kunnen! Fijn dat je bij Joyce terecht kan....maar ja en daarna dan? verder alles maar met de hand? Is er geen wasserij in de buurt bij jullie?
Leuke films heb je bekeken....ik ken ze geen van allen....we hebben ook niet zoveel tijd om zoveel te zien!
Wat wij van het weekend hebben gedaan dat heb je al gelezen....en het gaat maar door hier! Hahahaha!
Nee, ik kom as weekend niet naar Steyn....wij krijgen logees het hele weekend, dus je mag mijn taart hebben! ;) Maar misschien zie ik je nog wel! We moeten wel doen alsof we elkaar al heel lang niet gezien hebben hoor, anders valt het veel te veel op!! Hahahaha!

Nou meid, succes met je wassie....ik ga Boris uitlaten.....ook dat gaat door! Doeggie!

Een reactie posten