vrijdag 23 oktober 2009

Twee jaar samen.

Jaaaaa! 21 september waren wij dan -eindelijk- twee jaar bij elkaar.
Nou, zo 'eindelijk' was het eigenlijk niet, want het is echt voorbij gevlogen! Ik was ontzettend trots op deze dag, want het is mijn langste relatie tot nu toe. Ik ben niet altijd de makkelijkste en heb in het verleden best wat problemen gehad op het gebied van relaties. Je snapt natuurlijk wel dat deze dag voor mij heel bijzonder was.


Wij besloten een dagje naar het Dolfinarium te gaan. Wij hadden de kaartjes vorig jaar in het kerstpakket van vriendlief gekregen. De nacht van tevoren kon ik bijna niet slapen. Het deed me echt denken aan vroeger, helemaal opgetogen en hyper omdat je de volgende dag een leuk uitstapje gaat maken!




Het was echt in 1 woord; GEWELDIG. We hebben echt enorm genoten van alle mooie en grappige beestjes. De geur van het water daar is echt heerlijk. We hadden gelukkig ook erg mooi weer, dus de jassen konden lekker uit. We kregen een foldertje met het programma van die dag. We gingen even rustig zitten om uit te vogelen hoe we zoveel mogelijk konden zien. En jahoor, dat is prima gelukt. We hebben alles kunnen zien en sommige dingen zelfs twee keer, zoals de grote dolfijnenshow. Prachtig!

Bij de uitgang kregen we allebei nog een hele leuke mok. Iedere keer als wij koffie of thee drinken, denken we met een glimlach terug aan de dag waarop wij 2 jaar samen waren.

8 reacties:

° Insoon ° zei

Wat leuk dat je op mijn log bent langsgeweest :D

Gefeliciteerd met jullie 2 jaar. Hopelijk komen er nog heel veel gelukkige jaren bij. Leuk dat jullie samen naar het Dolfinarium zijn geweest en fijn dat jullie zo genoten hebben.

Een fijn weekend!
liefs Insoon

Jet zei

Gefeliciteerd met jullie tweejarig samen zijn , leuk het Dolfinarium , dat is wel heel lang gelden dak ik daar geweest ben .
Leuke log heb je , vooral de foto's die je zo mooi bewerkt !
Kwam hier via Insoontje .
Fijn weekend hoor .
Liefs Jet.

Jet zei

Timo is het zoontje van mijn dochter , dus mijn kleinzoon .
Hij komt 1 keer in de week hier als mijn dochter gaat werken .
Zoooo ben je op de hoogte .
Liefs Jet.

ida zei

"Hee "wat leuk dat je een berichtje achter liet op mijn log .Ik wil julie nog van harte feliciteren met julie 2 jarig zijn en dat het nog maar heel lang mag duren ,wat een leuk stel zijn jullie .Leuk dagje uit om het te vieren is vast heel leuk geweest .
Ik wens jullie een fijn weekend .
Liefs ida

Eu Mesmo zei

hey wat toevallig, afgelopen woensdag zijn wij daar ook geweest
leuk is het daar he?
maar een mok hebben wij niet gekregen..
maar ja, wij waren dan ook niet 2 jaar samen hihi

Sanne zei

Heey meis,

Wat ontzettend gaaf dat jullie naar het dolfinarium zijn geweest. En twee jaar samen... gefeliciteerd!

Lief meisje zei

Gefeliciteerd met jullie twee jaar samen zijn.

Anneke zei

Hé, leuk dat je een reactie bij me had achter gelaten! Dat nodigde uit om ook eens bij jou te gaan kijken. Ineens viel m'n oog op dit log... Wij waren op deze datum precies 30 jaar bijelkaar. Goeie datum dus!!! :)

Een reactie posten