woensdag 28 oktober 2009

Ik ben vandaag zo vrolijk!

Jaaaaa, ik ben heel vrolijk vandaag. De reden? Kijk maar naar buiten! De zon schijnt heerlijk en ik geniet er ontzettend van. Van de week schreef ik nog dat ik blij was dat het leek alsof ik dit jaar niet zo'n herfstdip zou hebben. Nou, dat had ik wel hoor. Echt enorm, dus ik ben blij dat het vandaag heerlijk weer was/is.

Ik ben net pas thuis, ben bijna de hele dag opgetrokken met mijn buurvrouw. We zijn even gaan wandelen naar het winkelcentrum. Ik heb me netjes ingehouden. Ik heb 6 glazen voor 1 euro gekocht, verder een keukenweegschaal van 3 euro en wat kleine boodschapjes. Ik heb ook even een wasje bij haar kunnen draaien, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ja, dat zou makkelijk kunnen....alleen daar ga ik maar niet van uit.

Mijn moeder belde mij net even. Ze was bij mijn zus aan het oppassen en ik kreeg de kleine man aan de telefoon. 'Geef tante maar een kusje', hoorde ik mijn moeder zeggen. Later vertelde ze dat hij een kusje op het beeldscherm van de telefoon had gegeven. Echt ontzettend cute. Niet te geloven dat hij aanstaande zondag alweer 2 jaar wordt. Natuurlijk ga ik dat lieve koppie van hem dan even op de foto zetten en dat zal ik hier dan wel delen.

Liefs, Roxanne

5 reacties:

Sanne zei

Het was vandaag super weer. Helaas moest ik werken, dus kwam er weinig van terecht om er echt van te genieten.

Kleine neefjes en nichtjes groeien altijd veel te snel.

Jet zei

Het was zeker heerlijk weer vandaag , beetje nazomer kan je wel zeggen .
Fijn dat je wer een wasje kon draaien , want ja dat gaat gewoon door hé.
Ja dat is best grappig een telefoon gesprek met een 2 jarige hiihih.
Timo zegt vaak door de telefoon ....kijk oma , en dan moet mijn dochter zeggen van ...dat ziet oma niet , maar dat snapt hij natuurlijk nog niet .
Kan ook vaak erg eenzijdig zijn met van zijn kant alleen maar ...ja of nee !
Fijne avond hoor .
Liefs Jet.

charmaine zei

Hey Rox! :)

Meis wat een prachtig blog heb je ervan gemaakt! Super knap hoor. Je schrijft weer lekker ;) Blij dat je het weer opgepakt hebt want ook je vorige blog was erg leuk om te lezen.
Jammer dat je last hebt van een herfstdipje. Probeer het mooie van de herfst te zien liefie, de kleurtjes vooral, die maken mij altijd erg vrolijk.
Ikzelf zie altijd een beetje tegen de winter op. Als het gesneeuwd heeft vind ik het geweldig maar zodra het gore modder wordt wil ik met een deken over mn kop op de bank liggen hihi

Dikke knuf, Charmaine

Inge zei

En het is een parmantig jochie hoor! Ik zag hem gisteren rennen op de stoep terwijl jouw moeder buiten bezig was.....heerlijk jong!
Hij doet mij ook heel erg aan Joost denken op die leeftijd, Joost had toen ook een bos rode krullen!
Vandaag minder mooi weer? Ik weet het nog niet, het is hier mistig.....we wachten maar af hoe het ontwikkeld!
Leuk joh dat je bent wezen shoppen met je buuf, altijd gezellig!

Heb een fijne dag hoor!

Anna zei

Het was idd heerlijk weer gisteren. Helaas moest ik de hele dag werken :(

Een reactie posten